1. Na wszystkie produkty Apartlock udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy.
2. Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży towaru, która jest podana na dowodzie zakupu (paragonie lub fakturze).
3. W celu reklamacji towaru należy wysłać go do siedziby naszej firmy na adres:
SYSTEMY ZAMKNIĘĆ Piotr Rozwalka
ul. Słowiańska 55 bud. B lok. 4
64-100 Leszno
4. Do reklamacji należy dołączyć:
- Dane kontaktowe wraz z numerem telefonu i adres do odeslania reklamacji
- Krótki opis usterki
5. Reklamacje będą rozpatrywane w ustawowym terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji i dostarczenia reklamowanego towaru
6. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia Produktu na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji. W szczególności Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych Produktów.
7. Gwarancja nie obejmuje wymiany części zużywających się w sposób naturalny, o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych.
8. Gwarancja obejmuje uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- Produkt był użytkowany zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowany
- Produkt był poprawnie zamontowany
- Produkt był odpowiednio przechowywany
9. Koszt demontażu i montażu reklamowanego produktu pokrywa kupujący.